Packa lätt

Ja, visst är det väl möjligt? Att packa lätt alltså. Åtminstone bör det funka fint för mig eftersom jag fortfarande bara har kräkmedel i garderoben. Eller, det finns faktiskt ett och annat plagg som är helt ok, men då är passformen inte den rätta. Snart är det varmt ute och då kan man ju inte dölja sin sken-graviditet med bylsiga tröjor. Är det någon som har lite karaktär över så skulle jag kunna ta lite och försöka skärpa till mig med träning och kost.
(Har ju även starka planer på att dra iväg utomlands i slutet av maj. Bikini ???? Ve och fasa !!!! )
Måste nog kolla så det lilla jag ska ha med mig är tvättat så att jag kan packa i morgon.

I fjol när vi var iväg till Stockholm (nästan samma gäng) så satt vi ute i en park och käkade frukost i solen. Det var superväder och det verkar ska bli fint i helgen oxå. Häääärligt !
Man måste nog på Bolla och handla lite färdkost (ja, hur var det nu med kostvanorna??) till tågresan. Hoppas jag kommer ihåg att ta med tågbiljetterna... Hittade en turistkarta över stora staden och den kan ju oxå vara bra att ta med ifall man börjar irra runt och inte vet vart man är (risken är överhängande!).

Hi, hi! Första samtalet på min nya mobil har inkommit! Det var nån som ringde på annonsen om golvvärmen som Kim ska sälja. Han undrade om jag visste om det var 20 mm slang... Jag hänvisade till Kim förstås. Det är inte riktigt min grej att mäta slangar... (även om storleken har betydelse...!)

Nä, nu kallar arbetet igen!

Soliga kramar på er !

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hi hi, dags att packa, själv så skall jag packa tungt.... underbart att dra på tunga väskor över nästan hela landet, undrar lite om handdukar och sånt skall vi ta med oss det???hade iofs inte tänkt att bada men kanske duscha undre helegen
vi ses// p

2007-04-24 @ 21:55:49
Postat av: Åsa

Va? Behöver du duscha? Är du inte alltid fräsch som en nyponros?
Handdukar och sängkläder finns på hotellet. Så nu får du plats med ännu mera kläder i väskan !!
Ses i morgon !

2007-04-25 @ 08:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback