SM-GULD !!!

Jihooo! Dom tog det! Härliga tider, härliga MoDo. "Heja, heja, heja MoDo. MoDo-hockey e dom bästa!" Den hejarramsan kommer jag ihåg sedan Kim och jag satt på i Scandinavium och kollade en match mot Västra Frölunda. Vi satt i MoDo-klacken och det var häftigt. En flagga som breddes ut när MoDo satte pucken i kassen. Tänk så fränt att ha varit på matchen igår och sett dom plocka hem guldet.

Mags och Mike kom och käkade "Malla-pizza" och det var hur trevligt som helst. Som vanligt i deras sällskap! Lill-Elvis Modin var med oxå och såg till att husse hade nåt att göra hela tiden. Barnen hade köpt varsitt ben till vovvarna. Ett pyttelitet valp-tuggben till Elvis. Det räckte ofantligt länge för den lille plutten.

Idag har det oxå varit en riktig hun

Kommentarer
Postat av: Malin

"sedan Kim och jag satt på i Scandinavium" varandra eller??
" Idag har det oxå varit en riktig hun" vart tog resten av meningen vägen??
Flyttade in i ettan i helgen, kan ju kanske bli mysigt där oxå. Sena kvällar med plock så man är ju lite trött idag, ingen större skillnad alltså.
Kram Malin

2007-04-16 @ 15:40:17
Postat av: Maggan

...håller med föregående "skrivare". Vad gjorde ni på Scandinavium, egentligen? ...och vart tog den meningen vägen? Eller var det det, som var meningen??
Ha det bra Malin i nya lägenheten. Det blir säkert hur mysigt som helst!
Kram!

Postat av: Åsa

Det var väl ena riktiga ordmärkare i farten... Ett "i" hit eller dit... Men för att förtydliga... Nä, vi satte inte på varandra på läktaren i Scandinavium. (Hade kanske varit spännande i och för sig...?)

Meningen som försvann? Måste jag få skylla ifrån mig lite. Bloggen jäklas verkligen med mig! Ibland lägger den inte in det jag bloggat, ibland går det inte att kommentera, ibland .... kanske det går lite för fort (att blogga alltså!!! Bäst att vara tydlig här!)

2007-04-17 @ 08:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback