Ere höst eller...?

12 grader..., grått och regnigt...., och bara ett program kvar av "Allsång på Skansen"..... (Förövrigt såg jag programmet igår och det var inte så jättebra direkt... Slut på bra artister?) Känns alldeles för höstigt, trots att det bara är 1 augusti. Jag hade tur som fick en schysst vecka (27) när det var åtminstone pool-väder, men i övrigt har det väl varit sisådär. Åsså var vi ju till Kanarieholmarna förstås. Men det var så länge sen så jag har nästan glömt det. Det brinner ju för fullt där. Otäckt!

Såg att det fanns all inclusive-resor kvar i augusti till Turkiet. Bra pris (4500 från Östersund och 4300 från Sundsvall). Däremot vette fåglarna om jag är så sugen på Turkiet... Men är det någon som är sugen att dra iväg så kanske jag inte är omöjlig...

Igår när vi satt och åt middag så började Nellie prata den engelska hon kan, dvs "Hello, how are you?". Hon kom på att HON skulle prata engelska och jag skulle svara på svenska. Så hon ställde samma fråga igen. Jag svarade "Tack, jag mår bra. Hur mår du?" Då tänkte hon till lite och så svarade hon på sin allra bästa engelska accent "BRÖÖÖÖÖÖÖ !"   Oj, vad vi skrattade alla fyra ! 

Kramisar, vi hörs snart igen!

 



Kommentarer
Postat av: Maggan

Visst känns det höstigt...och det hade ju varit skönt om det varit sept/okt och vi hade haft jorderns finaste sommar...Men, men Turkland..."thats a nice place!" Kjam!

Postat av: Malin

Själv funderar jag och Obbe på att dra en vecka till Egypten i sep/okt någongång. Känns ju väldigt aktueööt just i dag när "regnet det bara öser ner" tralala
/Malin

2007-08-02 @ 08:13:04
Postat av: Åsa

Jag som tänkt att vi skulle dra i augusti, du och jag och barnen! (Måste bara bajsa lite pengar först...)

2007-08-02 @ 08:16:10
Postat av: Maggan

Malin & Obbe...är det NI igen eller är det "föräldrar-åker-med-sitt-barn-på-semester"?
Nyfiken? Ja, litegrann!! :-)
Kjam!

2007-08-02 @ 08:48:55
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Malin

Hej Maggan.
Ja, vi ska prova på sambolivet igen.
/Malin

2007-08-02 @ 09:52:09
Postat av: Maggan

Åhh, va glad jag blir!
Lycka till!

2007-08-02 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback