Kära nån... jag blir alldeles rörd....

Vid mitt samtal med AS3 (konsultfirman) så fick jag tipset att kolla lite med kollegor och vänner om de har något gott att säga om mina egenskaper. Så med viss tveksamhet har jag mejlat några stycken och frågat... med risken för att få svaret "Nämen din jävla galning! Nåt bra??? Du?? Har det slagit runt eller...??"   Å andra sidan kan man ju hoppas att såna kommentarer stannar hos den som tycker så. Å tredje sidan så umgås jag knappast med nån som tycker så...

I alla fall så bara måste jag få tala om att jag blir alldeles varm i hjärtat av svaren... Hör bara på följande citat.... (och håll i er!) :

- Engagerad
- Ambitiös
- Lättlärd (x2)
- Jobbar bra i högt tempo
- Social
- Lojal
- Arbetstrogen
- Bra kundbemötande
- Ansvarstagande (x2)
-Trevlig
- Snabbtänkt (antar att det gäller jobbet... :-)
- Glad
- Hjälpsam
- Snäll
- Effektiv
- Ledare
- Lättsam
- Nyfiken (på gott och ont kanske..?)
- Bra arbetsmoral
- Snabb som fan på tangentbordet
- Snygg (tack Malin, du e' snygg du oxå! Puss!)
- Rak och ärlig
- Tydlig
- Noggrann
- Sätter dig väl in i allt du tar dig för
- Hjärtat på rätta stället och fötterna på jorden
- Du är för mig en stor förebild

Ja... känner ni er låga nån dag så mejla lite vänner och be om era goda egenskaper. Jag lovar att ni kommer att bli på gott humör för en lång tid framöver! Och jag ska tillbaka till just den här bloggen många gånger för att tanka energi och självkänsla!!!

Puss på er alla! Jag blir så glad.....

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag kan oxå spä på lite (fast jag vet inte om det skulle betyda nåt i ett CV;)
- Som sagt - hjärtat på rätta stället
- En riktig partypingla
- Trevlig att sitta och surra och dricka lite gott
vin, öl, cider eller vad som helst med!!
- En god lyssnare
- Hjälpsam - sitter aldrig fast (vet ju jag, som
lämpat Mimmi hos dig ett antal gånger!!... eller
när du ger tips om tv-sidor eller scrapblogging;)
- Omtänksam - tänker bara på att du tar med dig bul-
fika och bjuder på middag - här hos oss! Eller
att du funderar över om fritidspersonalen får nån
avslutningsgåva? fantastiskt!!
Kommer inte på nåt mer... just nu alltså...
Kram och lycka till!!

2007-08-28 @ 21:22:13
Postat av: Åsa

Tack snälla... Riktigt skönt att höra att man fortfarande kan katigorisera sig som "partypingla"... Fast jag tror jag skipper det i cv't... Annars kanske jag dansar på bordet vid en ev. intervju... :-)
Kram och tack igen för snälla, snälla ord!

2007-08-29 @ 08:17:09
Postat av: Hanna

Ja det där är en grej jag fick göra när jag pluggade, lite skrämmande innan, men fantastiskt efteråt, det ger en kick för självkänslan.Jag säger bara det affirmationer, coaching, uppmuntran,komplimanger,självkänsla.nu, det ÄR SÅ BRA!!!!!!!

Postat av: Åsa

Jamen visst är det så! Och vi alla borde bli bättre på att säga snälla saker till varandra, vi vet ju att det värmer!
Kram!

2007-08-29 @ 09:20:54
Postat av: Maggan

Det är så häftigt att skriva till varandra och det är så mycket lättare att säga vad man har på hjärtat då. Tack för att Du tänkte på mig när du fick en biljett över till "Allt för byn" kvällen.
Lägg till GENERÖS på listan...PUSS!!

2007-08-30 @ 19:48:18
URL: http://mags.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback