Ojsan...

Nu blev det allt lite konstigt i texten vid bilderna... och det beror INTE på att jag druckit vin, faktiskt...

Trodde att det blev som jag skrev, men texten la sig lite annorlunda...Ser att det blev förskräckligt galet!!!
På bilden vid Jannike ser det ut som att jag är tacksam för att det är en liten bild... Helt fel!!!!
Jannike är ju skitsnygg och supertrevligt, så bara för att visa att jag verkligen tycker det så kommer hon igen här:

 (Jomen, du sa ju att det var kul med alla bilder i bloggen...?!)

Bildtexten på förra inlägget ska faktiskt vara under andra bilden där jag är med! Det står " Nu är det tack och lov en liten bild, men jag ser ut ungefär som om jag spanat in ett ufo... ")


Sov gott nu...äntligen.... Gääääsp!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Åh, vad tacksam jag blev, trodde det var mej du syftade på, och det hade ju varit förskräckligt..... Tok-fia!
Kram o tack för en suveränt trevlig kväll - ni allihopa förgyllde verkligen vår tillvaro!!
Jannike

2007-08-05 @ 21:59:26
Postat av: Åsa

Tack själv, som sagt så var det astrevligt!

2007-08-06 @ 09:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback