Packa = trååååkigt

Ja, även det har ni hört förr. Men packa är bland det tristaste jag vet! Det är nog för att jag aldrig vet riktigt vad som ska med. Fast ändå vill jag gärna packa själv. Kim började packa ner Nellie-kläder. Mitt förslag var då att JAG skulle packa dom, fast Kim skulle tala om vad som skulle packas... Hmmm... stor idé va? Jag menade att han skulle säga typ, två långärmade tröjor. Åsså skulle JAG, proffset på att välja RÄTT tröjor, packa ner dom...   Jo, visst underskattar jag min man rejält... Stackarn. Men jag tror att han är rätt härdad...

Nu måste jag nog faktist ta och påbörja denna packning, istället för att sitta här och skriva om den! 
Känns som att vi har lite tidsbrist om vi ska hinna med lite Östersund, Brunflo och sånt på vägen.

Vi ses när vi hörs... (Vad kostar en bärbar rackare tro...??)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Maggan

K O M
H E M
S N A R T !!!!!!!

Postat av: Åsa

H E M M A
N U !!!!
(Saknar du oss, eller är fiskarna besvärliga med dig..?)
K R A M !

2007-08-16 @ 11:00:28
Postat av: Maggan

...det är inga små troll som ringer på min dörr när ni är borta...

2007-08-16 @ 11:29:28
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

NU har både små och stora troll varit och hälsat på!

2007-08-16 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback