Vilken sommardag!

Ja du hade rätt Helena. Det blev kanonväder!
Idag gick vi på Hammar'n en sväng. Hamnade på Brödbiten och käkade först "nyttiga" mackor, sen krämbulle (Tuva) och sockerbulle (Nellie). Själv tog jag en räkmacka och en jättenyttig cafe latte...
Så här fränt var det att fika... :

image32

Självaste Rafael E gick förbi. Förvisso på ganska långt håll, men ändå! Eller hur Hanna !!! Hi,hi!


På eftermiddagen blev det bad på Koppelhällan. Vi hade stämt träff med Olivia där.
   

Visst ser det underbart skönt ut?!  (Kom ihåg att man kan klicka på bilderna så blir dom lite större)

Jag och Lena satt och svettades i solen. Det var så varmt att det t o m rann svett mellan bröna på mig. Och för att några svettdroppar ska hitta några brön att rinna mellan så behöver det vara hyfsat varmt alltså!

Har varit och fått taktilmassage hos Gumman ikväll. Såååå skönt! Man liksom försvinner in i en annan värld en stund. Det tar ganska lång tid, men man vill att det ALDRIG ska ta slut.  Nu ska det inte dröja så länge till nästa gång. Fick mig lite kaffe och nybakta tekakor oxå. Så nu är jag pruppmätt!

Nu är det dusch som gäller. Är ganska "massageoljig"...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja herregud, vad ska man säga.... haha snygg raffe is his middle namne, me like...a lot :)

2007-08-21 @ 22:53:07
Postat av: Åsa

Ha, ha! Good for eyes...yes?!

2007-08-22 @ 09:16:35
Postat av: Jannike

Javisst är det underbart att få taktil massage?? Finns inget bättre!!! Jag skulle oxå träffat Gumman i helgen för att byta lite behandling, ,men helgen rusade iväg - vi hade ju tänkt träffa er med, men vi hann ingenting ..... i o för sig var vi ju inte riktigt i form nån gång under lörda´n;)
I alla fall så är det väldigt givande att ge taktil massage med. eftersom du själv fokuserar på den du behandlar... så jag önskade att jag hade lite kunder... men jag kan ju inte marknadsföra mig så det blir ju bara via "mun till mun-metoden" - hoppas i alla fall det kommer igång lite snart...
Kram!!

2007-08-22 @ 13:19:41
Postat av: Åsa

Jo, det finns inget som slår taktilmassagen. Heeeelt underbart!

2007-08-22 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback