I'm back....

Ja, kära vänner!
Efter en tids uppehåll har jag nu återkommit till min "gamla brottsplats". Jag har precis meddelat ÖP att Ragundaasa avslutar sitt tokoffentliga bloggande för att fr o m nu ha en lösenordsskyddad blogg. DU har förstås fått inloggningsuppgifterna och jag hoppas verkligen att du vill fortsätta att hänga med mig...

Det känns på nåt sätt rätt befriande eftersom jag nu vet att det är bara folk som förstår mitt sätt att skriva (förhoppningsvis!!!) som läser.

Ok, nog om detta. Lite "vanligt" bloggande är väl på sin plats nu då va'?
I morse susade jag iväg på sparken, på väg till jobbet. Passerade grannarna och utbrast glatt "-Riktigt bra sparkföre idag!" Jodå, det tyckte dom oxå, fast dom gick med sin spark. Det skulle jag oxå ha gjort.... Ner för backen vid Strandliden. Hej va det gick! Oj, oj, oj... sparken började vobbla... Och tjo, så hängde jag helt plötsligt efter sparken, skrapandes knäna i backen. Snygg syn! Undrar vad grannarna sa.... Nåja, man får väl vara glad att det inte var någe hundbajs där jag plogade fram med kroppen....

Här i butiken är det tidvis alldeles för lugnt, men det poppar in folk lite oftare känns det som. Roligt! Jag har beställt Allt för byn-pussel i A3-format. Hela 392 bitar och det blir nog skitbra!!! Jag vill i alla fall ha ett...

Nä, nu är det lite arbete en stund. Vi ses igen! Och nu har blogglusten infunnit sig igen!

Kramisar !

Kommentarer
Postat av: Jannike

JAG VILL ÅXÅ HA ETT!!!!!

Postat av: Malin

Välkommen tillbaka!
Kramisar

2007-12-11 @ 09:57:57
Postat av: Åsa

Jannike - Det är lite svårigheter att få det antal jag vill ha... I alla fall före jul. Det kommer flera sen.... Men vi får se!

Malin - Tack!

2007-12-11 @ 12:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback