Mail-bekymmer....

Jästrans Telia! Nu är det kalabalik i mail-etern. Skit oxå! Jag som förstås tänkte mejla iväg en beställning... Nåja, det hinns väl senare.

Hann i alla fall få ett mejl från självaste Snygg-Emil som visade 
DETTA !
Puss till AFB-boysen som tänker på mig! Nu vore det väl fan om inte besöksstatistiken skulle öka en del...
Och i morgon dyker det nog även upp AFB-pussel. Mycket begränsad upplaga, men verkar det bli en "hit" så beställer jag förstås flera. Tveksamt dock om de hinner före jul, men pussla kan man ju göra när som helst!

Ojsan, nu verkar det som Telia har tagit skägget ur brevlådan och fixat mejltrafiken. Underbart!

Ska ta och dricka upp kaffet och fixa beställningen. (Hmmm.... känns som att jag dricker kaffe varenda gång jag bloggar..?)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Shit fan va fränt!!
Kommer in och handlar i morron!!!!!!
Kjam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Jannike

Jaaa va´ kul för dig - det är du värd!!!

jag kommer ju INTE in och handlar i morron då, men nån gång i helgen!!!

Kram!!

2007-12-13 @ 22:02:04
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback