Slalombacken och fika!

Idag har barnen åkt slalom! Dom tyckte det var skitkul. Jag tog en prommis upp till backen. Klart bra gjort eftersom jag inte rört på mig sen urminnes tider.... Blev lite svettig och äcklig, så jag frös bra när jag kom fram och blev stillastående. Men då gick jag förstås in i fiket! Stina och Gumman har tokgott fika till asbra priser! Så småningom kom även barnen och Kim in och fikade förstås. Nellie tryckte i sig tre hela varmkorvar med bröd !!!! (Jodå, hon brukar få mat hemma oxå, även om man inte kan tro det...)

Nu sussar barnen och jag antar att man hamnar framför dumburken igen. I går kväll var det bara bajs på tv'n så Kimpa och jag tog och spelade lite biljard. Kan inte påstå att jag är någon stjärna  på det (ännu !!!), men med lite träning så kan man väl inte bli sämre i alla fall...

Har fixat lite smått inför morgondagens matupplevelse (???). I morgon blir det nog en hel dag i köket. Men det känns helt ok!

Nä, nu är det färdigsvamlat för denna gång...

Kram, kram!!

Kommentarer
Postat av: Suss

Gott Nytt År!!

Kramar till er alla!

2007-12-31 @ 12:36:51
Postat av: Jannike

Du är duktig du!! Först motionera o sen stå och laga mat för fullt!! Ledsen att vi inte kom till undsättning i matlagningen i går kväll (???)... blev sen med allt...

Kram, ses i kväll!!

2007-12-31 @ 13:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback