Äntligen fredag ....

Så är då äntligen resan till Stockholm fixad. Tåg ner och buss upp. Vi ska inte åka förrän i slutet av april men är man ute i god tid blir ju biljetterna billigare. Susanne A gjorde vad hon kunde för att jag skulle få sitta på en egen plats, långt från henne och dom andra, i tåget. Susanne, bra försök men det lyckades inte… *S*   Som ett resultat av detta såg jag till att de andra tågbiljetterna blev hela 4 kronor dyrare…


Idag är det "kjoldag" här på jobbet. Någon som anammat ett annat företags idé och det är nu 3:e fredagen en del klär upp sig lite extra. Det roligaste är att en del killar faktiskt har kontrat kjolarna och några har skjorta, slips och en del har faktiskt kostym. Riktigt fint att se.

Själv har jag inte haft kjol någon dag eftersom alla mina kjolar har krympt (!?!). Men idag hittade jag faktiskt en som passade (typ, resår i midjan). Den är dock lite hal av sig och risken är överhängande att jag ramlar av stolen under dagen.


Tuvalisa räknar dagarna tills hon, jag och kusin Andrea ska flyga ner till Göteborg. Där har vi faster Jenny och det ska bli sååå kul att få umgås lite med henne igen. Hon bor alldeles för långt bort! På lördagen ska vi till Scandinavium och kolla på hästhoppning. Och Tuva pratar mycket om hajarna som finns på Universeum så vi bör nog göra ett besök där. Andrea lär ska shoppa hela fredagen antar jag…


Har fått min trådlösa USB-adapter. Eller rättare sagt, den ligger på ICA. (Tänk att man gör snart allting på ICA . Hämtar ut paket, lämnar in tipsraden och det händer att man även handlar mat där…) Får väl se om jag blir hårlös i helgen då…


Kul att höra av dig Heléne! Det vore väl attans skoj om du bloggade också. Så får man höra hur livet leker hos dig. Ge grabbarna och dig själv en bamsekram från Holken 12.


Nä, nu är det nog läge att göra nån nytta…



Kram på er alla som tagit er tid att läsa mitt svammel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback