Kära nån... (som Puh brukar säga...)

Jaha, då är man med i bloggsvängen då. Faktum är att jag inte förrän ett par veckor sedan levde ett liv helt utan blogg-funderingar. Så fick jag höra att min kära vän Maggan skapat en egen blogg. Å så kul det är att gå in och läsa hennes tankar, funderingar och tarvliga matvanor utomlands.

Rätt ska väl vara rätt, så då bör väl även jag dela med mig? Nu lever ju jag ett rätt vanligt liv utan större utsvävningar. Det var längesen man gjorde något som borde hamna på löpsedeln, men det kan ju finnas glimtar i mitt svammel i alla fall. (Tålamod, tålamod, kära vänner...)

Det känns lite märkligt att sitta och skriva, fast man egentligen inte riktigt vet till vem..  Ja, som sagt så måste ju Maggan få läsa (om hon vill). Ok, det här får väl blir till dig Mags!

Tusen tack för lördagens ooootroligt goda middag. Det där receptet vill jag ha !!! Tänk så trevligt det är att umgås över god mat, gott vin och framför allt med så himla trevliga människor.
Kul att få se dotra's drömprins oxå. Även om det bara var en bråkdels sekund... Tänk att vi hann vara pinsamma på den lilla stunden?!

Kram så länge, välkommen tillbaka !

Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhhh, visst är det välan skoj!!
Känns ändå som om man skriver till nån...
TACK själv för i lördags, det var såå mysigt!! Det tar inte lång stund att vara pinsam :))
Receptet kommer på bloggen under kvällen...
Vi ses snart!!

Postat av: Gumman

Kul Åsa!
Nu har jag något mer att pyssla med på dagarna, än att bara promenera, läsa tidningen,elda ljus och underhålla brasan...läsa din blogg :)
Kram på dej!

2007-02-06 @ 10:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback