Allt för byn

Så vet man då alla utom en... Var oklart ända tills igår kväll och det hängde faktiskt på släkten min.... Är man stolt eller? Nåväl, dom lär väl hitta en lysande stjärna i alla fall. Det där kan bli hur bra som helst! MÅSTE ordna TV3 på nåt vis...

Var hos Höögs och drack vin igår. Mycket trevligt. Blev ännu trevligare när jag satte mig på en stol istället för pallen utan ryggstöd. (Min rygg sa "AJ!") Det var fullt hus i köket och det tittade in folk hela tiden. En del stannade kvar längre än andra. Snygg-Emil var där hela tiden (typ, han bor där ju). Han är faktiskt inte bara snygg, han är jäkligt trevlig oxå. Och ung :-)

Framtå.... Nä, nu blev det fel... Framåt natten kände jag att det räckte nog med vin. Läget att dra sig hemöver hade dykt upp. Hur trevligt det än var att stå ute på bron och röka (Snygg-Emils-Marlboro-ciggisar!). Och trots att han sa att det fanns både öl och vin kvar så hade jag kvar lite vett och insåg att jag skulle packa ihop.
Traskade från Pålgård och hem. Gick riktigt bra och det var ju inte så långt. Fick nåt konstigt meddelande från Telia som jag bara var tvungen att krångla med på hemvägen. Lyckades tyvärr även krångla iväg ett mes-mess (sånt där som man bara gör i onyktert tillstånd, mitt i natten, och aldrig när hjärnan funkar som den ska). Nåja, "aj will survajv änywäj".....

Nu är det nog dax för en kopp kaffe...
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback