Astrevlig fest!

Det var super-duper trevligt igår. Tjejerna hade verkligen lyckats fixa det galant. Mingelmiddag, billig bar, barhäng ute under partytält, natt-hamburgare (ååå, så gott det var!) m.m.
Massor med trevligt folk, (man surrade så mycket att man nästan är hes idag) och bra musik. Patriks Combo är så himla roliga och förstås duktiga att spela. Sen var det diverse på scenen. Lelle-skrälle, Snygg-Emil, Suspicious Leftovers, Kristin Höög, Lena Ljung-Falk, m fl.
Drack en gin och tonic, annars höll jag mig till öl hela kvällen och det funkade hur bra som helst. Jag blev alltså inte berusad till apstadiet utan hade en fin nivå (i mitt tycke alltså) hela kvällen!

En del röjjande vid scenen bidde det oxå såklart. Vet inte vad som hände riktigt men jag dansade visst styrdans med stackers Niclas. Jag menar, styrdans och jag är ju inte helt goda vänner direkt. Framåt kvällen var det mååånga som styrdansade. Bättre styrdans än rattfylla?! (Uh, den var dålig....)

Kom hem vid halv tre, tre tiden. Pyntade barnvakten (självklart de utlovade 600 kronorna) och lyckades borsta tänderna men inte tvätta av sminket. Faktum är att jag inte hade en tanke på nåt smink, förrän i morse när jag tittade mig i spegeln. Guldglitter lite här och där, kajal som hamnat ungefär 2 cm för långt ner, osv. Antar att det även händer andra ibland...

I dag gör jag inte många knop. Är helt sjukt trött, fast vi sov till 9 (alla utom Tuvalisa). Har dormat av i soffan lite då och då. Kim har däremot hittat energi någonstans (måste kolla med honom sen vart det finns) och är ute och grejar med plattor på grusgången. Projekt, projekt, alltid nåt på g.

Nu blev jag trött igen och måste nog inta lodrätt läge en stund.... Hinner nog inte kolla med Kim var energin fanns.... Kan det vara i chipsskålen månne?? (Håll käften falukorven!!!)

Vaddå gåstavar?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hmmm, är fortfarande lite sur för att jag inte "orkade" köa till burgarna...
Huvet under armen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback