Mobilglädje

Ja, nu hux flux verkar det som att jag lyckas ladda ur bilderna ur mobilen och även lägga in musik i den. Fantastiskt så teknisk jag känner mig. Väntar bara på The Ark-plattan nu. Den är restad och verkar dröja tyvärr.

Premiäranvände mina nya, assnygga dojor idag. Och vad händer? Jo, nu har jag jordens skavsår på ena tån. Attans oxå! Undrar om man kan ha plåster på tårna tills skorna är "ingådda". Annars vette sjutton, då får jag väl rama in dom och hänga dom på väggen. Vore rätt trist förstås!

Var en snabbsväng till M & M på kvällskvisten. Fick ett glas jättegod cider (varför låta all alkohol någonsin dunsta ur kroppen??). Har ju fortfarande semester en vecka, så drinka kan man ju göra utan dåligt samvete. Som Andrea sa om ledighet; "lördag hela veckan!". Ja, alltså hon sa det inte i sammanhanget - dricka alkohol. Ville bara förtydliga det!

Har äntligen tagit ett välbehövligt bad. Läste ett par sidor i boken i badkaret. Så skönt att ligga där i hett vatten och bara må gott!

Undrar vad man ska hitta på i morgon då? Kim jobbar så jag och barnen får roa oss själva. Tack och lov är det färdigbadat i Stugun på ett tag.

Här kommer en liten gåta. Ledtråd: Varelserna befann sig på Kaffestugan i fredagskväll. (Jag är NU fullt medveten om att det finns ett "knäppa-kort-i-mörkret-läge" på telefonen. Tyvärr visste jag inte det då...)

183668-1


Färdigbloggat för denna gång!
kramisar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet vilka det är He he he he

2007-07-16 @ 11:17:38
Postat av: Åsa

Snygga brudar va'!!!!

2007-07-16 @ 11:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback