Vem är jag idag?

Känns inte riktigt som att jag är mig själv idag. Sen om det är en hit eller töntvarning vet jag inte. Alltså, det är ju jag. Det är jag ganska övertygad om. Möjligen är jag lite schitzofren och det är mitt andra jag som visat sig idag. Fan va' hon svamlar, tänker du. Helt rätt!!!
Varför jag babblar om för dig totalt oviktiga saker är att jag idag har klätt mig "annorlunda". Svart top med ganska bred rundning i halsen, jeansshorts som slutar precis strax under knät, svarta strumpor (som ser ut att vara kalasbyxor eftersom dom går upp under brallorna) och svarta, slitna högklackestövlar.... Till detta har det blivit lite ögonskugga och ett nytt ljusrosa läppstift.
Låter det som mig eller min "schitzo-sida"??

Igår kväll var jag och AKA på sminkkurs nere på Min Salong. Började kl 18 och jag var inte hemma förrän 22:30! Mias syster, Kina, var där och visade hur man sminkar snyggt. Hon har fixat smink och hår till diverse brudar i "Bröllopsmagasinet" så hon kan tydligen sin sak.
Alla blev jättefina med hennes hjälp, UTOM jag..... Jag menar det verkligen! Bara att konstatera att jag är ingen modell direkt... När jag kom hem hade jag ett öga målat i brunt och guld och ett öga i turkost (tur-kost, inte turk-ost). Det var dock inte Kinas fel...
Man blev i alla fall lite inspirerad av kvällen. Vad det nu kan leda till?!

Nu ska jag och min nya outfit ta och jobba lite.

Krumilurkramar på er alla !

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du har tydligen inte förstått....
Du behöver inte så mycket "kolijox" i fejjan för att vara snygg. "Dumbulle" :))
Men kul ändå att du blev inspirerad!!

Postat av: Malin

Jag håller med Maggan, du är ju så snygg ändå.
Kramisar Malin

2007-07-25 @ 14:49:14
Postat av: Åsa

Tack snälla ni. Nu växte jag allt litegrann. (Och det behövs ju, så meeeeera smörning !!!!)
Kram på er!

2007-07-25 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback