Verktygsfältet som försvann...

Jomen har ni sett! Nu kan jag skriva kursiverat, göra fet text, stryka under, och skriva fle.. fel så att det syns !!!!
Verkar som att jag enkelt kan lägga in flera bilder i samma inlägg oxå. Och jag lovar att jag inte ska städa i blogg-arkivet mera så att dom försvinner...

Har precis betalat räkningar. Jädrar va skoj.... Not.

Mags (
http://mags.webblogg.se/) har precis skrivit om sin yrankväll igår. En annan tajmade ju semestern så att den inte (å vad jag kan!) inföll under yran-veckan. Egentligen är jag inte direkt sugen på de "riktiga" kvällarna, men en sväng på krogstråket hade absolut inte varit fel. Å andra sidan ska Malla ut och svira, å då hade man ju kunnat hänga på. Vet inte varför jag inte drar in och gör henne sällskap, men det är väl snåljåpen i mig som säger stopp. Eller om det är åldern som säger "Skärp dig, käring! You're to old for that shit! Börja knyppla eller nåt!".....

I morgon har vi tänkt gå till farmor och farfar och käka. Vi tar med lite färdigt käk och knallar dit. Farfar är less på att laga mat så förhoppningsvis blir dom glada. Gör väl en god sallad med diverse i. Salladsärtor, ruccola, fetaost, coktailtomater, m.m MUMS!

Idag fick Nellie en lite försenad namnsdagspresent (Christina). Köpte ett "Bilar"-puzzel när jag var på ICA. Hon bidde så glad så! Gick direkt iväg och la det förstås. Hon är så tacksam den tjejen!
Apropå ICA. Jag blev irriterad idag för jag skulle köpa ett par grejer som var extrapris genom ICA-kortet. Tror ni att det fanns några skyltar om varorna? Jag menar, där står man och vet att man kan köpa 2 fetaost för 35 riksdaler. Åsså finns det typ, 100 olika fetaost-märken att välja på... Fick lov att fråga personalen, som i sin tur var tvungen att gå och kolla... Trist. Och prislappar fattas ju både här och där. Kanske man skulle tala om vad man tycker? (Då lägger dom väl på 10% varje gång man handlar....)

Dags att göra nåt annat en stund innan läggdax. Kanske krypa ner bredvid Nellie (som upptar mer och mer plats i sängen!) och läsa lite...

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ska bli spännande att få veta var alla "dom där" extra grejorna (fet text, kursiverat...) gömde sig.
Kjam!

Postat av: Åsa

Pinsamt enkelt att lösa... Klickade på "Ändra textredigerare".... Ja, jag är ju teknisk som sagt...

2007-07-27 @ 15:51:12
Postat av: malin

Hej svejs i lingonskogen. Sitter och väntar på ugnsbakad pizza från Reveljens pizzeria, gott gott. Det är jag, Challe 1 och Challe 2, gamla yranrävar som sitter och dricker upp oss inför kvällens bravader, dock inte inne på yarnområdet, vi ska nog hitta nåt annat ställe att svina på. hehehehe. Ja du Ace du skulle nog vilja vara här, jag saknar dig. hick näerå jag skojar bara.
Kramisar Malin

2007-07-27 @ 16:26:58
Postat av: Åsa

Va fan, sitter du och skojar om att du saknar mig? Nu är nog vår vänskap i fara..... Fullgumma
:-)

2007-07-28 @ 08:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback