Vinkväll

Ja, som sagt. Synd att låta kroppen vara utan alkohol för länge... Blev idag inbjuden till en liten vinkväll hos Gumman. Låter väldans trevligt och efter många om och men (jag blev så akut trött och hängig ett tag) har jag bestämt mig för att åka dit. Piggnade till efter maten och snart ska jag ta mig en dusch så då blir det nog ännu bättre.
Frågan är om jag har något gott vin att ta med mig. Måste nog inventera de få flaskor som står i hyllan.

Det ösregnar, men jag tar nog med regnkläderna och förbereder mig på att knalla hem ikväll. Överambitiöst med taxi. Och för en gångs skull känner jag mig fasiken lite halvfattig, på riktigt.
Kollade om Maggan skulle med, men dom firar ju 3-årig bröllopsdag och skulle äta gott och mysa. Jovisst, jag och min kära make har ju oxå haft 3-årig bröllopsdag nyligen, men den passerade mer eller mindre obemärkt förbi. Vi konstaterade i alla fall att den existerade... Lite uppryckning till nästa år kanske.

"Allt för byn"-audition var ju igår. Jag vet 7 av 10 (inkl. Per B och Robban) som är antagna, men det saknas fortfarande 3 karlar. Ska bli intressant att höra "slutresultatet". Snygg-Emil är i alla fall med och bara det är väl värt att försöka fixa TV3 på nåt vis :-)

Nä, hur var det nu. Checka vinflarrorna och sen in i duschen. Ingen bild idag. Skulle väl ha varit mig i duschen då... men det får bli en annan gång (inte).

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka är de andra killarna då??? Var du där och lyssnade/såg/beundrade/fasade?
/Malin

2007-07-18 @ 08:29:22
Postat av: Åsa

Man fick nog inte vara där och beundra... Det blir säkert jättebra med grabbsen. Vi höres på luren.

2007-07-18 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback