Akut trött

...har jag blivit nu. Kört stenhårt hela dagen på jobbet. Om drygt en timme får jag gå hem.

I går skjutsade vi Tuvalisa till Sandra på kalas. Under tiden åkte vi till pölen i Ammer. Där var det jätteskönt och det dök upp massor med folk efter hand.

På torsdag kväll är det skolavslutning för Tuvalisa. Uppe i kyrkan. Helt plötsligt slog det mig att det vore ju kul om hon (som alla andra barn) fick vara hyfsat finklädd. Gjorde en expressbeställning till Ellos igår. Snacka om att man är totalt oförutseende.... kanske man lär sig till nästa år?

Pratade med en allergisköterska på Östersunds sjukhus idag och vi ska in i början av juli för att träffa läkare och ta blodprov på Nellie. Känns bra att få göra det inne på barnkliniken. Dom kan ju det där. Hur man hanterar barn som inte vill bli stuckna i armen alltså...

Nä, jag är helt slut i huvudet nu, så jag vet inte ens vad jag ska svamla om....

Fina bilder jag (till slut) lyckades lägga in va'?

Puss på kinden!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhh, bilderna var superfina!!
Sötnosar allahopa :-)

Postat av: Åsa

Mmmmm, man är riktigt sugen på att åka iväg igen... Ska ni hänga med i december? Vette sjutton vad man ska få pengar och tiden ifrån, men det finns ju föräldradagar kvar! (Och då tänkte jag främst på tiden då...)

2007-06-12 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback