Tokfull

Det inträffar tack och lov inte så ofta, men igår lyckades jag. Blev full som ett päron och skämde förmodligen ut mig på nåt vis. Men om man bortser från den lilla fadäsen så måste jag säga att gårdagen var en mycket trevlig dag. Malin, Robert o Wille kikade förbi med Kimpas 40-årspresent. En gul, stor, frän radiostyrd bil! Gissa om den lille 40-åringen blev glad!

10 min i 12 slog vi upp varsitt glas rödvin (jag och Malla) och grabbarna tog en pilsner. Sen fortsatte vi liksom så fort det tog slut... (Börjar ni förstå varför kvällen slutade i dimma??) När dom gått hem var det dax att fixa lite inför middagen. Tuvalisas kompis Mimmi var här och vi blev trevligt nog många till middagen. Jannice, Sara, Mimmi, vi och Mags och Mike. Eftersom vi suttit och pimlat hela dagen så hade ingen åkt och kompletteringshandlat, eller för den delen funderat på detaljer som t ex sås till det grillade. Men naturligtvis fixade Maggan det på en grisblink. En titt i kylskåpet, fram med grejerna och sen var det klart! Och gott blev det förstås.

Nu håller Kim på att flytta vår nyinköpta pool runt på gården. Det lutar visst och det kanske inte är så bra, men helt plant är det nog ingenstans. Jag ska nog gå och fixa färsspetten som vi ska grilla sen. Nellie är så trött och förmodligen hungrig att det är bäst jag sätter fart NU.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det var en trevlig middag vi hade tillsammans, och är det nån gång man ska bli "tokfull" så är det väl bland vänner?!
Grilla färsspett? Mums, låter gott, det vill jag prova!!

Postat av: Jannike

Ja, det var verkligen en jättemysig middag - mycket roligare än om jag suttit ensam med tjejerna! Tack för att ni bjöd in oss!!
Välkommen till oss i stan! Vi ser framemot det...
Kram från Jannike, Mimmi o sara

2007-06-17 @ 21:52:04
Postat av: Malin

Jag jag hade en väldigt trevlig stund men rötjut i glaset och isbitar på nacken. hehe

2007-06-18 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback