Vitlök

Käkade vitlök igår så det pös ur öronen. Fulla färsbiffarna med hackad, marinerad vitlök + en vitlökssås till. Om jag luktar gott idag? Förmodligen inte! Dessutom var det varmt i natt och självklart fanns det inget varmvatten i morse så en dusch var utesluten. Mummat så gott det går men kan väl tycka att jag varit fräschare då och då...
Mina kära kollegor har inte sagt nåt, men å andra sidan skulle man väl behöva rulla sig i koskit innan dom skulle tänka sig att grymta. Med andra ord är dom väldigt hänsynsfulla, eller så kanske det inte är så farligt som jag vill få det till?

Ännu inte helt "balanserad" sen lördagskvällen. Ack, ack... det är ju välkänt att det numera tar 2 dagar att hyfsa till sig ordentligt. Inte bra....

Åsså har jag ryckningar i ena ögat. Måtte ingen tro att jag går och flirtar, stinkande vitlök och allt....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åsa, din blogg gör min dag fullständig. Får skärpa mig så jag inte sitter och fnissar när jag ska svara i telefon! Jag gillade din morgonhälsning till maken. Häftigt!

2007-06-20 @ 08:20:35
Postat av: Åsa

Kul att höra!
Jasså, är såna där morgonhälsningar nåt din man får höra ofta eller...?!

2007-06-20 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback