Boda Borg?

Nä, det bidde ingen resa till Stordigerlemmen. Våren hann före. Det funderas på att istället åka och bowla eller nåt över en kväll. Verkar som att jag blivit utesedd till att ordna detta, men jag vet inte om jag känns så laddad faktiskt. Jag har nästan bestämt mig för att hänga på Malla och en massa andra tjejer nästa lördag. Det blir Boda Borg i Östersund och sen antagligen middag hos Malla (som tänkt leasa bort Wille den kvällen). Bara en massa (galna?) brudar alltså. Fräckt! Kanske det blir utgång i staden på kvällen. Det var ju inte igår man gjrode bort sig i Östersund!

Nu nynnar min bordsgranne "Sankta lucia".... Suck, ska jag upplysa honom  om att det faktiskt är slutet av mars? Eller ska jag låta honom tro att det är december (och att det låter bra) ???

Nä, nu måste jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback