Indiana


När vi var och hälsade på hos Diana i Ragunda kallade Nellie henne för "Indiana". Gulligt va'?
Vi bestämde att vi ska ta en middag tillsammans nån gång i påsk. Indiana och hennes familj. Kanske tvillingarna stannar hemma med barnvakt (nähä?!) så D & C kan äta i lugn och ro. Ja, eller i alla fall så lugn och ro det kan bli med resterande barn i farten...

I morse vaknade Tuvalisa 05:45. Upp och pinkade, sen var det gråt och tandagnisslan för att hon hade "så kort hår". Visst klippte hon av mycket, men att kalla det kort är väl inte riktigt rätt...  Nåväl, det verkade vara ett snabbt övergående problem. Jag är mer oroad över hur hon ska orka rida ikväll eftersom hon vaknade ännu tidigare än vanligt. Det blir väl stora gäspningar på hästryggen antar jag. Bara hon orkar sitta kvar så...

Ska alldeles strax springa iväg på utvecklingssamtal på skolan. Tidigare i veckan har det för barnen varit BVC, tandläkare och skolläkare. Undrar varför allting sker samtidigt?

Snart stundar semestertider oxå. Härligt! Kim och jag ska försöka få 2 veckor tillsammans. Annars går det ju ut på att barnen ska få vara lediga så länge som möjligt. På jobbet är vi ju bara 3 pers. på avdelningen. Förhoppningsvis får vi ta in någon som kan hjälpa oss, annars kan det bli svårt. Helst ska vi ju vara 2 st här hela tiden.

Nä, nu måste jag rusa!

Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback