Intressant ?

Är det ngoån som tknät på att txet som srvkis hlet tkogit kan lsäas i alla flal braa frstöa och stsia bkoatstevn fniis på rtät ptals? (Herrgued, vad jibbgot det var att srkvia så här...)

Äsch, nu får det bli på hederlig svenska igen. (Har intresseklubben antecknat saken nu?`)

Barnen sitter framför Bollibompa nu. Nej, fel! Nellie har förstås kommit ner hit till datorn. Hmm....
Hon lyssnar på Radio Rix och försöker febrilt att hjälpa mig att skriva min blogg! Jättebra.... (Not!)
Kanske lika bra att hon får blogga lite hon oxå... Håll i er, här kommer det:

rttyuiooooooooppååååååååååååååååååååååå14ooooooooooooooo9657654123,,,ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
´r+åä2+ö5-l7ttgföp0uoopölöööiuh-äi8u8rtt0u6ot´0y06i9987t89ti8utu8t87t8r4rf7r654eehgy gt ufurugukf 7uy7867yuitt87gt7iyy7ttiurj yu7jyjgty 8uoooty                    uyiiiyyotyyi8u y8t9ohh9uti yitytg0opy hrsöpöpnolnplöhå¨bä¨hg'

En haj. En haj till. haj igen. Pippiiiiiiiiiii. Nellie ska äta välling  n uuuuuuuuuuuuuu. Godnatt. (Jodå, Nellie har skrivit detta oxå, fast med ett uns hjälp)

Nu hoppas jag att hon är nöjd en stund. 
 
Ikväll är det dubbelavsnitt av "Grey's". Mmmm.... Dr Dreamy... eller hur ?!

Barnen käkade så himla bra med middag idag så det blev en glasstrut till efterrätt. Ministrutar som visade sig vara helt utan strössel? Inte hela världen men vi får se vad Hemglass säger. Skickade ett mejl dit från Tuvalisa och Nellie. Alltid intressant att se hur ett företag reagerar på synpunkter.

Det här måste vara i klass med "det-sämsta-jag-någonsin-har-läst-på-en-blogg-jäkel-i-hela-mitt-liv", men jag tackar ändå för att du tagit dig tiden att ödsla lite dyrbar tid på min blogg i alla fall. Någon gång blir det kanske bättre, man ska aldrig tappa hoppet!

Puss på kinden !


Kommentarer
Postat av: Maggan

...nog drömde jag om Mr McDreamy inatt...mmmm

2007-03-15 @ 08:47:15
Postat av: Åsa

Jo jag tackar ja! Det lät inte fy skam alls ... :-)

2007-03-15 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback