Mör i kroppen....

Oj, nu är jag rätt mör i kroppen. Drygt 4 tim på Boda Borg (borde väl inte vara så hemskt för den här otroligt vältränade kroppen.....) ? Passar på att blogga lite innan man korkar upp... Challe var så snäll o åkte ner på macken o köpte Cola till mig, eftersom jag glömde det när vi var och handlade på Willys. Hjärnan slutade fungera en stund där...
Hela 7 stämplar fick mitt lag till. Inte illa pinkat tydligen. Dom som jobbar där sa att 2-4 stämplar var "normalt" när man var där första gången.


Just nu sitter är det köbildning till duschen. Susanne fick börja eftersom hon behöver längst tid på sig att bli snygg... En annan blir väl sist då... Bara Colan kommer så kan man påbörja förvandlingen till kvällens snyggaste i stan. Eller nåt sånt...

I morse berättade Nellie en saga vid frukostbordet: "Det var en häst... som bajsade...på toaletten! Sen drack den kaffe!" Inget fel på fantasin där inte.

Hoppsan nu fick jag en Smirnoff Ice av Malla. Ja, den går väl ner utan större ansträngning antar jag. Nu ska jag prova att käka wasabiärtor, på rekommendation av Marika. Vänta lite bara...  Nja, kanske inte det godaste jag har ätit.  Åååå, nu dök Colan upp oxå. Kanske dax att sluta blogga nu och gå in på allvarligare saker.

Ska nog ringa hem en sväng och skicka telefonpussar till mina älsklingar.

Puss på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback