Seans...

Intressant, och kul var det på seansen. Det var både fascinerande, en hel del humor och bitvis riktigt gripande. En mor i publiken fick kontakt med sin lilla dotter och då kan jag säga att det var bra att jag hade en bunt pappersnäsdukar i handväskan. Riktigt nära att man började snörvla och böla hej-vilt där ett tag...

Åhå, nu fick vi ett mejl att jobbet bjussar på glass! Då blir det till att sätta sig i solskenet sen och mumsa.

I dag åkte jag med Roffe på lunch. Satt i baksätet och på bakrutan sitter en logga där det står
www.bilbolaget.com . När jag satt där och läste texten både upp och ner och spegelvänt så råkade bokstaven "b" läsas som "d" istället. Bidde lite fel, om man säger så....

Nu närmar det sig party, party. Ska bli lattjo. Kanske O' Learys är ett bra alternativ? Annikas son som är 18 år tipsade om stället. Vet inte om han anser att det är ok för folk i medelåldern, eller att det bara är riktigt bra?!
Måste kolla med Malla om man måste ta med täcke oxå. Å' packa... jag hatar att packa! Särskilt när det inte finns nåt roligt att packa ner. Det är ju bara en kväll det gäller så man bör kunna packa lätt.... (Jo, jo !)
Sitter och försöker ringa Malla, men det verkar som hon har klistrat fast sin telefon i örat. Har varit upptaget hur länge som helst nu. Precis när jag vill prata !!!!!

I kväll är det hockey. Heja MoDo ! Vad sägs om 2-4 i denna match?

Nä, nu kanske det är dax för den där glassen....

Abrazarse !


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ÅÅÅ ha så jättekul i stora staden, önskar verkligen att jag kunnat vara med er, en superduper kväll på krogen i erat sällskap låter inte helt tokigt.. men snart så syns vi ju i den riktigt stora staden, längtar..
allvarligt talat åsa, seanser trodde jag inte var grejen för dig....eller kanske...eller inte..kram kram

2007-03-29 @ 21:09:28
Postat av: Åsa

Hej Pernilla! Hoppas allt är bra med dig och att du fortsätter rädda liv hela dagarna!
Seanser? Jag slutar aldrig att förvåna... *S*
Numera är man mest oroad över att bli bakis efter "superduper-kväll på krogen" istället för att bara ge gärnet o skita i dagen efter... Beror det månne på den mogna ålder man nu uppnått...
Kram!

2007-03-30 @ 08:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback