Snart helg

Ja så är det fredag igen. Vart sjuttsicken tar tiden vägen???
Måste sluta tidigare idag för Tuvalisa ska till farbror doktorn. Måste kolla knölen på hennes ögonlock. Måtte det inte bli fråga om nåt ingrepp bara. Det är en "bokad akuttid", så risken är att man får tillbringa alltför lång tid i väntrummet på Björkhammar än man önskar en fredagseftermiddag.

Måste på bolla oxå. Funderar på Bacardi Lemon. Det är ju helt ok. Tror att det blir till att skippa öl och vin i morgon och bara köra på sprit (lät det där bra?). Malin tänkte vara spiknykter på Boda Borg eftersom hon vill vara skärpt och intelligent när vi kör banorna. En annan som inte har så många hjärnceller att värna om kan väl kanske ta sig en drink utan att det gör så mycket. Fast å andra sidan är det en massa brudar jag aldrig träffat förut så man ska kanske inte skämma ut sig alldeles för tidigt på dan. Bättre att spara det framåt kvällen, när man ändå är bäst och snyggast liksom !

Mitt tippade hockeyresultat var ju i princip rätt, bara att siffrorna bytte plats. Tyvärr. Man får väl hålla tummen för nästa match istället.

Måste sy upp mina nya jeans oxå. Va jobbigt !!!! (Ingen husmorskänsla för 5-öre ens...)

See U !


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjena Ace. Sy upp jeansen fixar vi lätt på lördag (i morgon) om du inte känner för att göra det själv så är ju jag en av de allra bästa jeansupplägggarna i världen, hrm. Ja jag har ju gjort det några ggr så helt off blir det ju inte. Skit pomfritt va kul det ska bli på Bodaborg, man kanske ska dra ner förväntningarna lite så att det faktiskt blit kul eller?? Jag ska iväg och storhandla i kväll men vet ff inte riktigt vilket groggvirke som jag ska köpa. Blir väl en salig blandning så det finns lite att välja mellan. Kan ju tro att man vunnit på lotto eller nåt men icke då pengarna ska rulla. Se ya

2007-03-30 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback