Bara jag....

...är hemma nu. Linda kom förbi och hämtade upp Tuvis för att åka till Halån. Nellie och Kim åkte med Anders för att fixa med nån död älg (jag stannar mer än gärna hemma från sånt!).

I går var det skittrevligt igen! Som
Maggan beskriver det. Vi har såååå trevligt!
Vi fick besök av "Allt-för-byn-Jocke R" framåt kvällen (hans päron var ju här på middagen). Trevlig som f-n den killen! Önskar honom verkligen all lycka!  
Det blev seeent och Tuva o Mimmi var vakna ända till kl 2 !!!! Så länge har Tuva aldrig varit vaken någonsin. Ändå vaknade hon vid strax före 9 i morse. Men det syns på henne att hon sovit några timmar för lite. Det måste bli tidig kväll i kväll... (Även för vissa vuxna känns det som!)

Nu ska jag tappa upp ett hett bad och lägga mig och njuta av tystnaden i huset. Ska försöka att inte somna bara....

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Va skönt med ett bad!!
Jag tror att jag ska ta ett jag åxå...
Mm, nog är jag lite seg, men på ett skönt sätt.
Tur vi får ses nästa helg också för ännu en fest. Så vi underhåller vanan :-)
Kjam!!

Postat av: Åsa

Oj, tänkte inte på att det är fest igen nästa helg! Men det är ju super-duper!
Badet var mindre bra... fesljummet vatten. Konstaterades när jag satte mig i badet! Upp, blötte ner hela golvet, för att koka vatten i vattenkokaren... För bada, det skulle jag banne mig !!!

2007-09-23 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback