Blogg-nytt (da-da-da, da-da-da...)

För er som inte hänger med i min skalle så är det där inom parentes en sån där "nyhetssignatur"....typ.... Inget bebisspråk alltså...

Som om det inte vore total utrymmesbrist i hjärnan (och nu skryter jag faktiskt inte) och i almanackan, så har jag även klämt in ett möte med ÖP på tisdag. Visst serru, man ska synas i pressen. Undrar hur jag kommer att se ut efter allt funderande (förmodligen totalt gråhårig!!!), alla träffar med folk hit och dit (Per B, Christer L, Lena M, anställningsintervju, m.fl, m fl....)

Så om ni ser någon "nybloggare" i ÖP som ser ut som ett utsketet päron, DÅ ÄR DET JAG !!!

Självklart kommer jag att meddela min nya bloggadress när det blir dax! Jag hoppas verkligen att ni hänger med och fortsätter vara min "blogg-kompis".....

Kram !

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Självklart! Ingen dag är fullständig utan att jag kikar in till dej på din blogg! Du skriver så bra! Kram på dej och grattis i efterskott, du hade ju namnsdag, tror det va i går eller i förrgår....

2007-09-13 @ 13:38:12
Postat av: Åsa

Tack Ulrika! Känns tryggt med en "blogg-fan" :-)
Och tack för grattiset.. Ha det gott, vi ses !
Kram!

2007-09-13 @ 13:44:51
Postat av: Marja

Har jag missat nått... Ska du blogga på öp? Vill veta mer, låter spännande! Kram till dig.

2007-09-13 @ 19:48:47
Postat av: Jannike

ja jag undrar åxå - har jag missat nåt?? Ska du blogga på ÖP??? Förklara dig;D
Kram!

2007-09-13 @ 20:31:52
Postat av: Maria

Ja men va kul, då får vi sällskap på ÖP då!
Ska oxå träffa dom på tisdag.
Lär väl bli ganska som föut men det kan ju va kul med en "omstart"!
SPA låter trevligt.....
Gonatt!
Får se om man kan sova nu efter första avsnittet....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback