Fullt upp... härligt!

Barnkalaset avklarat. Har faktiskt en del hörsel kvar, även om jag inte trodde på det för någon timme sedan. Familjen Renholm har nyss varit här och druckit kaffe.

Nu fixar vi inför den stora middagen. Vi blir 14 pers. och det ska bjudas på tjälknul, rostade rotfrukter och sallad. Som "förrätt" blir det Philadelhia ost med paprika kanderat i socker. Helt underbart gott!!!

Barnen lär slockna rätt ovaggade ikväll...

Tobbe, eller som han presenterade sig, "Allt för byn-Tobbe", och snygg-Emil (!) ringde idag och tackade för mitt inlägg på
Alltförbyn 's gästbok. Jag råkade bli anonym eftersom jag glömde att skriva i mitt namn. Men jag fegar förstås inte! Sååå himla roligt att dom tyckte det var bra skrivet.

Har pratat med Mattias (Strix "basen") oxå med anledning av en idé som jag har. Han tyckte det lät bra och hänvisade mig vidare till Mikael Gordon-Solfors. Så honom ska jag ringa till veckan! Fränt va'?
Bara för att njuta lite har jag hängt upp båda nämndas telefonnummer på kylskåpet. Jag vill ju känna mig lite häftig en stund.... :-)

Nu ska jag upp och fixa mera med middagen (och dricka mera vin!). Jag mår sååå gott !!!!
(Leendet sen Tobbe och Emil ringde sitter fortfarande kvar!!!)

Puss i ljumsken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback