Genrep

Igår käkade vi födelsedags-tacos med Maggan och Micke. Sen gick jag och Mags på Centrum för att kolla på Allt för byns "genrep". Det var en hel show, med paus och allt. Jag har sett det mesta grabbsen har gjort, men igår var det liksom på en helt annan nivå. Proffsigt och alla har verkligen utvecklats på scenen. 
Snygg- 
Emil sjöng sin "Du är min ängel" och det var helt underbart att höra (och se!). Jag har alltid tyckt att han varit bra på att sjunga men igår var det HUR BRA SOM HELST !

När jag kom hem var jag tvungen att skriva lite till ÖP (tror tyvärr att dom inte var där igår kväll). Vore väl lite roligt med en liten notis i alla fall, istället för ingenting?!

Nä, nu är det dax för kalasförberedelser på hög nivå. Det ska serveras korv och pommes frites, glass och sånt.

Sen är det födelsedagsmiddag ikväll med M&M, Anders, allra-bästa-kusinerna och kusin-pojkvän.

Bäst att sätta igång....


Kram på er !


Kommentarer
Postat av: Maggan

Va bra att du skrev till ÖP. Dom borde skämmas som inte var där!!
Ses snart!
Kjam...

Postat av: Marja

Låter lovande inför ikväll. Ska på centrum & titta på Allt för byn. Hoppas kalaset blev lyckat! Sköt om dig. Kramiz...

2007-09-22 @ 15:32:37
URL: http://www.marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback