Huvva va' pirrigt det känns...

Får bara positiv feedback på de (fåtal) människor jag yppat min affärsidé för. Ska prata med en "starta-eget-snubbe" på onsdag. Känns som att man kommer att få lite mera på fötterna då.
Har kommit så långt i tankarna att jag skulle bli väldigt besviken om det hela inte går i land... Håll alla tummar (tuttar, eller andra kroppsdelar... nåja.. kanske inte vad som helst...) för att det går min väg nu.
Åsså får ni börja spara så att ni kan tokhandla av mig sen :-)

Har varit på föräldramöte idag. Jag är inte världens piggaste människa idag så det kändes lite jobbigt. Ska kolla på Törnblom & Nyberg och sen MÅSTE jag gå och knoppa. Så jag i morgon bitti är lite piggare än i morse!!! (För då var jag som en död sill !)

Nu ska jag gå och pilla öronen !

Ses i morgon! Kram!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag lovar att jag ska handla av dej sen!
Har fortfarande inte sett Törnblom & co...
Kjam!

Postat av: Jannike

VAD är det då? Är jag den enda du inte yppat din affärside´ för???????
Kram!

2007-09-10 @ 21:58:38
Postat av: Åsa

Nyberg & Törnblom del 2, var igår. Inte lika bra som 1:a avsnittet tyckte jag.
Jannike, jag ska berätta för dig! Vi kan väl höras på telefonen under dagen?

2007-09-11 @ 08:15:33
Postat av: Jannike

Nä jag tyckte inte heller det var lika bra, iofs hade jag svårt att koncentrera mig, blev upptagen i telefon o allt vad det var, men det jag hann se var sådär...
Hoppas det blir bättre nästa vecka... då är man väl så uppåt efter "allt för byn" så man inte alls förstår varför NÅN ska behöva coachning;D
Kram, ser framemot samtal vid tillfälle!!! Måste ju veta vad det är jag ska spara pengar till!

2007-09-11 @ 09:18:29
Postat av: Åsa

Bra inställning Jannike!
Du har hajjat det här!

2007-09-11 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback