Intressant statistik

Fick höra av Maggan att man kan föra musen på toppen av statstiken (ja, i datan som gäller bloggen alltså...) och jag såg att som mest har det varit 214 besök på en dag... Herrejösses! Vilka är det egentligen? För visst skriver ni väl kommentarer, ni som läser....? Inte??? Jo men visst har jag sagt förut att det vore roligt med ett "Hej" i alla fall?

Barnen sitter och kollar på Bollibompa. Kim har åkt till jaktkojan. Antar att han sitter och smuttar (halsar?) en bira som bäst. Känns alltid lite konstigt när man vet att man ska vara ensam med barnen en hel vecka. Men det går säkert skitbra det oxå!

Nu kommer Nellie och talar om att hon ätit upp sin glass.... Okey...?!

Snart ska vi natta. Sen blir det nog till att glo lite på TV4's danstävling. Brottarn, Martin, är ju med.

Just nu sitter Nellie i mitt knä och ska trycka på tangenterna så det går väääääldigt sakta...
Jag tror jag återkommer istället...


Kommentarer
Postat av: Maggan

Visst är det häftigt när man ser hur många som gluttar på bloggen? Man kan verkligen undra vilka alla är...

Postat av: Jannike

ja.... men det är allra trevligast när man får en kommentar, eller hur?
Ha det bra som gräsänka!!
Kram från mig!

2007-09-01 @ 19:31:23
Postat av: Åsa

Ja, även om man är in och uppdaterar X antal gånger per dag själv, så fyller man ju inte antalet som läser bloggen...
Och Jannike... du har helt rätt!

2007-09-01 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback