Ja, jäsiken...


Det verkar till slut som om även jag har fattat hur det går till att länka. Kolla
här t ex... (Blev det ok Maggan??) Har ni sett den sidan förut? Antar att vi alla tillsammans kan bidra till att den blir skoj att läsa!

Brände mig som helv... på tungan idag. Hade gjort fiskgryta med choritzo, potatis och coctailtomater. Gissa om tomater blir heta i en gryta???? Svar. JA !

Apropå ingenting... Är det någon som är ute efter en bilbarnstol ? (Yes, lyckades jag igen...?)

Nä, nu ska jag ta och glo på dumburken en stund. Och surra lite med älgjägaren. Ses i mörrn!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis!! Det är som roligt när man får till det...
Kjam!

Postat av: Marja

Va du kan! Kanske kan kränga lite grejer på bloggen, vore nått. Förena nytta med nöje!!! Vi ses imorgon. Kram// Marja
Ps: Hade besök av Tuva med kompis. Bjussade brudarna på lite kakor!

2007-09-16 @ 20:13:17
Postat av: Jannike

Ja det där var ju fränt, hur går det till...???
Från en blogg-tönt!!

2007-09-16 @ 21:24:33
Postat av: Åsa

Maggan, Jomenvisst är det roligt när man får till det... Även om det är rätt sällan nu för tiden...
Marja, Å NEJ! Blev du erbjuden att köpa nåt dyrt ur den exklusiva påsen ???? Dom cyklade runt hela dagen igår. Tuva kom hem med ca 40 kr... (Kanske man kan ta till vara hennes affärstalanger i butiken??)
Kram!

2007-09-17 @ 08:15:31
Postat av: Suss

ser ju superfint ut, vi lär oss av dig! kram

2007-09-17 @ 08:45:55
Postat av: Maria

Du, den där stolen, vad är det för "ålder" på den?
Å Markus är intresserad!

2007-09-17 @ 10:39:47
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Åsa

Stolen är inköpt dec -03. Den går att ha både fram- och bakåtvänd. Den är i fint skick !
Härligt att Markus är intresserad. Kanske jag kan ringa honom nån kväll ?

2007-09-17 @ 13:49:06
Postat av: Maria

Ja, de går nog fint de, 10363.
Men med ålder menade jag för vilken ålder på barnet är den? :-)

2007-09-17 @ 15:25:43
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha, ha ! Jaha... Då ska vi se... Tror att det är från ca 5-6 mån upp till 5-6 år (enligt produktfakta, sen kan man ju undra om en 6-åring får plats egentligen....)

2007-09-17 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback