Kul kväll !

Det var riktigt trevligt igår kväll. Många trevliga människor och bra musik. Hög-Emil, Skrälle, Mattias S och Jocke F spelade. Jag blir så fascinerad över hur musiker bara kan byta plats hux-flux. Alltså helt plötsligt sitter basisten vid trummorna o trummisen lirar bas. Coolt!
Fick en plötslig längtan att sjunga "Grease-duetten" (som jag sjöng på skivan) med Emil. Tack och lov gick det över. Hade nog inte velat honom så ont.....
Jäklar... jag tiggde en ciggis av Emil igen.... Ska ta och köpa ett paket till honom en vacker dag...

Är trött i skallen och kroppen. Kanske man ska försöka dra i sig en kopp kaffe så att man piggnar till.
Huset är fullt av barn. Tuva har två kompisar här. Gjorde ett ryck och försökte städa/slänga i lekrummet. Kim frågade om jag hittade nåt när jag städade. Ja, GOLVET! Så illa var det. Gick bra ända tills alla barnen kom in och började dra fram allting igen. Hann inte dammsuga, men det är väl bara att snyta ungarna sen för att få ut dammet va'?

Idén känns fortfarande lysande.  Jag, Malin, Marja och Helena satt och käkade på Kaffestugan innan Qul-i-backen. Känner att jag pratade HELA TIDEN om mig och mitt.... Vad är det för fel på mig??? Det finns väl annat i livet än JAG ?!  Sorry vänner.... jag måste skärpa mig!

Uh, vad jobbigt det var att skriva nu.... Återkommer när jag har bättre fart....

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hmm, såg ditt mess, typ i morse...
Men det var otroligt mysigt på backen i går. Blev det sent för dig?? Inte för mig...
Kjam!!

Postat av: Maggan

...förresten, du glömde väl inte att ta dina piller...

2007-09-09 @ 15:33:47
Postat av: Åsa

Gick hem när det "stängde". Hade skitkul!
Inga p...p...p...piller igår alls. Gick vägen ändå!

2007-09-09 @ 19:47:09
Postat av: Maria

Det var ju himla trevligt igår. Kan lova att jag blev riktigt partysugen och gärna hade stannat....
Men den tiden kommer väl!Hoppas det där blir en årlig tradition!
Kram!

2007-09-09 @ 21:16:03
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Helena

Ja, det var jätte-kul! Jag var SEG hela dagen igår.
Så nu känns det som om det blir lugnt ett tag.
Eller hur är det där?!? Tills nästa helg, då man glömt hur man kände sig???

2007-09-10 @ 19:59:18
Postat av: Åsa

Maria, du var säkert jättepigg på söndagen. Vilket vi andra tydligen inte var... (Inte i morse heller för den delen...)

2007-09-10 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback