Rulla tuttarna....

...eh...jag menar rulla tummarna, ska jag göra mest hela dagen i dag känns det som. Har en stor klump i magen och är inte särskilt alert idag.

Klockan är 08:15 och två av de mysigaste människorna i världen har redan frågat hur jag mår idag (med tanke på låg-nivån igår. Och nu kom ett mejl.... Kolla in vilka vänner jag har!!!!

image38

Finns här för dig om du vill prata...


Det är otroligt att dom bryr sig och visar det, eftersom jag vet att dom sliter väldigt ont själva. Förhoppningsvis kan vi stötta och peppa varandra. Vänskap växer väl i en sån här situation och som klyschan säger: "Inget ont som inte har något gott med sig..."

Och många andra visar sitt "medlidande" genom kommentarer (på bloggen), genom mejl, kramar och prat .

Mina vänner.... jag har sagt det förut, och säger det igen, Ni är underbara och jag är så glad att få vara er vän!


Kommentarer
Postat av: Maggan

En vis kvinna sa till mig en:" Maggan, man har dom vänner man förtjänar". Och Åsa, du förtjänar verkligen dina vänner...Kjam!

Postat av: Jannike

Åsa - jag har skrivit ett litet inlägg, jag med, under "ratad"... sent omsider...ville liksom påpeka det, så du kan se att jag åxå bryr mig....;)
Kram o vi ses ikväll!!

2007-09-07 @ 09:58:31
Postat av: Åsa

Tack Maggan, och du tillhör ju en av världens bästa!
Jannike, tack för ditt inlägg! Det gäller förstås att "tänka rätt"... Tankens kraft är stark....

2007-09-07 @ 10:31:56
Postat av: Marja

Detsamma till dig Åsa. Är så otroligt tacksam att jag fått lära känna dig. Som du säger gör hela denna cirkus att man växer samman än mer.
Vet att det vissa stunder är svårt att tänka på att det kommer att ordna sig, men efter regn kommer solsken.
Kramar i massor// Marja

2007-09-07 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback