Tänkvärt... antar jag...

Apropå min blogg "Ingen tvekan" (18 september), så hittade jag en text om saken...

För den som inte orkar läsa hela stycket finns ett citat som nämns: Så fort en människa tenderar att växa en liten bit över andras huvuden i Sverige så står det genast en grupp frivilliga med hammare och är beredda att banka ner henne igen
Sture Dahlström

Självklart vill man inte att någon "vän" ska bli sån, men framgången vill man förstås gärna ha... Men man kan väl inte både ha kvar kakan OCH äta den...

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Shiitbra skrivet OCH shiitsant in real life!

Postat av: Jannike

Ett alldeles föträffligt träffande citat... tror jag, nu har jag ju ingen erfarenhet av situationen, jag tillhör nog egentligen den skaran som skulle kunna orsaka att citatet ens existerar... men jag tror inte jag gör det, faktiskt... åh, vilket svammel, du blir säkert helt slut;P

2007-09-21 @ 09:20:35
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Suss

Ja jäv.. lika sant som att Dolly Parton sover på rygg! sparka mig hårt på smalbenet om jag nånsin säger ngt nedlåtande om världens bästa coach!! Kram

2007-09-21 @ 09:43:12
Postat av: Åsa

Mags; egentligen kan man ju hoppas på att själva anledningen kommer, MEN att man slipper folk med hammare i alla fall.
Jannike; Jag hoppas innerligt att vi aldrig behöver komma i den situationen...
Suss; Jag kommer aldrig att sparka dig på smalbenet, möjligen får du "onda ögat" !
Tack för de vänliga orden!
Kram, kram !

2007-09-21 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback