Å herregud...

...va gott jag mår nu!
Sitter med ett glas rött bredvid, whiskey-kycklingen är i ugnen, riset på spisen och den maffiga grönsalladen (tyvärr utan mango!) står på bordet.
I och för sig blev jag hux-flux helt solokvist här. Men det är ytterst tillfälligt hoppas jag. Kim var tvungen att åka och kolla en grej för jobbets räkning. Och eftersom han inte var lagligt körbar så agerade fasterjenny privatchaufför. Så NATURLIGTVIS ville båda barnen följa med! Sicken utryckning va'!

Ibland känner man bara att livet är för jävligt skönt, och nu känner jag så! Helt underbart! Vilken lycka att få umgås med nära och kära. Äta middag ihop. Dricka gott rödvin ihop. Kolla på tv ihop. Bara stå och hänga ihop... Ja, ni förstår nog vad jag menar. Hoppas jag! Om ni inte förstår det så säg till - då ska vi se till att ni förstår!

Fasterjenny drog ihop världens godaste "förrätt". Det är paprika som karamelliserats och sen häller man det över Philadelphiaost. Äts med tortillas. Herrejösses vilken smakupplevelse! Ni kan ju gissa hur svårt jag har att inte vräka i mig hela skiten nu när resten inte är här... (Jag måste hej-, jag måste hejda mig!)

Ikväll är Nanne på "Så ska det låta". Kanske blir det allsång i soffan igen! Hoppas! Känns som att jag sjunger kanonbra ikväll....:)
Och förhoppningsvis får vi tillökning ikväll. Nja... alltså inte smått, utan en 40+:are från Holken 1.... Då jädrar ska vi öppna värsting-champagnen och fira att vi är så jäkla bra allihopa! SKÅL!!!

(Eh... ska jag jobba i morgon, eller....????)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Det lät både mummagott och väldans trevligt - ha en fortsatt härlig helg och lycka till imorron, med eller utan betong-keps!

Postat av: Åsa

Tack! Ingen betongkeps alls!
Ha det bra du me´!
Kram!

2008-04-12 @ 10:09:55
Postat av: Katarina.S

Nanne ja, hon är ett riktigt energiknippe, lite för lite av henne igår bara. Men all heder åt Molly, vilken tjej!
Men den där fjanten Bäcklund kunde dom gärna ha fått byta ut enl mig, nu får jag säkert några emot mig, men det gör inget för jag bor så långt ifrån er. HA HA!!

Kram!

2008-04-12 @ 14:08:30
Postat av: Åsa

Ja, jag tror att både Nanne och Molly är med på Digiloo-turnen som kommer till Bispgården i augusti. Jag har köpt biljetter!!!!

2008-04-12 @ 16:02:38
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: Jannike

Håller med Katarina helt och fullt!!

2008-04-12 @ 17:57:27
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Maggan

Tack det var en trevlig kväll!!
...med både massor av musik OCH Cava :)
Kjamar!

2008-04-14 @ 09:25:02
URL: http://mags.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback