Back to the 60's...

Har nyss haft besök av Susanne,  Malin och Wille. Najs! Dom satt i skyltfönstret (!) och fikade. Ja, det låter konstigare än vad det är eftersom jag har rejält breda ytor i fönstret. Och kanske ska dom sitta där oftare för det kom ju kunder....

I kväll är det då dax för festen. Det blir "vanligt" nertill och förhoppningsvis lite åt 60-talet upptill. Konstaterat att jag och Mags blir lite halvlika upptill (ja, alltså klädmässigt...jag joggar ju inte så ofta...:) men det gör nog inget hoppas jag. Fasterjenny tyckte absolut vi skulle köra med lösfrallor. Nåt jag aldrig haft i hela mitt långa liv, men någon gång ska kanske vara den första? Vi får se. Möjligen fastnar jag (m fl) på nåt kort som kanske kan visas senare...

Nu är jag snart ledig i två dagar igen. I morgon blir det nog rätt lugnt till en början. Sen ska jag på möte i Utanede....
Ha en skön helg!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback