Dans och en lång fikakö....

Så var det dansuppvisning på Centrum igår kväll. Ungefär hur många barn som helst dansade bugg och foxtrot med stor energi. Tuva såg ut att stortrivas med dansandet!
Både vuxna och barn köpte förstås fika under kvällen och det var en kö som hette duga. Efter köande i evigheter så blev det till slut vår tur. Väl vid bordet insåg jag att jag glömt festisen till Nellie. Oh no!!! Vägrade ställa mig i den fortfarande våldsamt långa kön igen. Men skymtade en "kändis" längst fram - så hon fick langa en festis åt mig....

Det var ca 300 graders värme så bitvis blev man svimfärdig. Dom måste helt missat att ha ventilationen på....
Nåja, vid 20-tiden packade vi ihop och det var ju bra, för då hann jag hem för att se "Grey's" :)
Slutade spännande och nu måste man vänta två veckor på nästa avsnitt. Antar att det är hockey va'?!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Fick vårkänslor idag...(igen).
Tyckte Tuva-Lisa var så otrooligt vacker i grönt (åxå), så det blev en vårpresent, i grönt! Nellie fick det hon har mest användning av...(gissa?)
Ses snart!!

Postat av: Åsa R

Jodå, det var en sprudlande glad Nellie som mötte mig när jag kom hem. Och du kan ju gissa vad hon hade på läpparna... Jag fick oxå! Det luktade gott!
Tuva visade sin present och sa att hon fick minsann prova att sätta dit dom själv!

Tusen tack! Kanske vi kan ses en sväng i morgon kväll?

Kram!

2008-04-24 @ 21:09:32
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback