Fredag den 11 april

Hittade ingen roligare rubrik... (Den hade förstås varit klatschigare om det varit den 13:e, men....)

Här är det luuuuugna gatan. Jag vet att så många inte vet om det ännu. Annonsen i ÖP/LT är nog lätt att missa. Och tyvärr missade jag deadline på Ragundabladet.... Inte bra, men det kanske går vägen ändå...

Har precis beställt kanonfina vår-barnmössor av 
det här företaget . Kommer i början av nästa vecka. Jag lovar, dom är tokfina och toksköna!!! Jag fick ett prov hem och Nellie har bott i den mössan! Det första hon drog på sig i morse (till nattlinnet) var mössan!

Jag ska lägga ut lite bilder på min hemsida inom kort.

Om det fortsätter att vara så här lugnt så återkommer jag säkert igen alldeles strax....

Kram så länge!

 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhh, jag vill åsså ha en sån mössa! Jättefina och sköna ser dom ut att vara. Vi ses i kväll!!

Postat av: Åsa

Hmmm, jag tog ju inte hem någon vuxen-mössa, men det kanske jag skulle ha gjort....
Ses!

2008-04-11 @ 14:50:51
Postat av: Maria

Va bra! Kanske måste komma och köpa en till då! Å jag har en vuxenmössa, super bra. Funkar kanon att springa i (maggan...)! Kram!

2008-04-13 @ 17:07:01
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria
Postat av: Åsa R

Självklart kan du komma och köpa en till!
Blir det stor efterfrågan så beställer jag snabbt fler. Och har man ingen brådska så kan man ju välja tyget själv....
Och tack för tipset!
Kram!

2008-04-13 @ 20:38:25
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback