Qvinnspiration

Så är jobb-veckan över. Ledig på måndag. Undrar vad jag ska göra då???

I dag var det stendött från morgonen. Sen sa det "tjoff" (eller nåt åt det hållet...) och det kom hyggligt med kunder. Sååå roligt! 
Efter arbetsdagen åkte jag till Älgberget Konferens och kikade på "Qvinnspiration". Riktigt skoj faktiskt. Träffade några bekanta och gick och kikade på det mesta. Fick prova på att ligga på spikmatta. Inte alls ont! Och det ska visst vara jättebra för kroppen. Man kanske ska inhandla sig en så småningom? Fakir-Åsa eller nåt?!

Pratade med en som höll på med lite olika behandlingar, bl a 
inkahealing. Så nu gott folk vill jag prova på det, även om risken finns att det dyker upp konstigheter som tidigare gömt sig inombords.... (huuu!)

I dag blir det tacos. Åkte på ICA och när jag stod i affären så kom jag på att jag förstås glömt plånboken. Och dom har ju slutat att skriva upp där... Suck! Men "kändis" som man är så fick man gå på undantag idag. Tack för det! 

Nu väntar jag in familjen som idag består av maken, barnen och fasterjenny. Kanske man ska gå och hacka lite taco-tillbehör så länge...? Ja, det är nog bäst...

Kram på er! Och ha en underbar lördagskväll!!!


 

Kommentarer
Postat av: Suss

Spikmattan är suverän... man sover så himla gott efter att ha legat på den ett tag... å löser faktiskt småproblemen man kan ha i sin onda rygg.. sitter på min ibland oxå för att lindra ischias smärta i benet... funkar.. :)

kram

2008-04-13 @ 09:44:22
Postat av: Åsa R

Ja, det är säkert en bra grej. Och detlåter onekligen värre än vad det är...
Hoppas du har det bra! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback