Snygg-Emil i 2 dagar?!

Ha, ha! Sicket erbjudande han (Emil alltså) lagt ut på sin ÖP blogg.  Nu har ju jag en, i mitt tycke, skitbra kamera (Canon AS400) och kanske jag skulle svara med nåt i stil med:
"Jag har en skitbra kamera. Den saknar dock ett långt objektiv, men det kanske du har... " Sen kan man ju undra om de två dagar som erbjuds har valfritt innehåll eller.... Nääää.... nu skojar jag förstås - kameran vill jag ju ha kvar!! =)

Kan meddela att kommunen hjälper mig med kostnaden för tekniker. Fick mejl om det precis innan jag gick hem igår och det var en stor sten som lättade! Jag är evigt tacksam! Nu är det "endast" flyttkostnaden....
Apropå Telia.... Gissa vem jag pratat med ett par gånger på sistone? Just det, den kända Telia-tanten som aldrig tappar humöret. Fast man kallar henne käringjävel och uttalar diverse svordomar. (Jodå, jag kan bara inte låta bli!). Igår höll jag på att få frispelet för Telia Bredbands-tv ballade ur rejält. PRECIS när det var "Grey's Anatomy". Va'?! Kan ni fethajja att det var sämsta tillfället på hela veckan! Så jag såg sporadiskt fram till sista reklamen, sen var det kolsvart. Fler som drabbades eller är det kanske min box?
Innan det blev sovdax så gjorde vi en uppgradering på ViaSaten och fick därmed in Kanal 5. Så nu är jag helgarderad. (Fast vi har f n bara en 14' tv uppe så Dr Mc Dreamy ser lite liten ut...)

Idag får jag nycklarna till nya lokalen! Häääärligt! It can only get better, I think....

Planera in ett besök i Bispan på tisdag. Då blir det ju kaffe på fiket mitt emot.

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Lycka till i Bispan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback