Tarmen kliar...

Ja, alltså min mc-tarm. Mc-säsongen har ju dragit igång på allvar och då och då hör man det mäktiga mullret. Men faktum är att jag nu sålt mitt tuffa, nästan oanvända Daineese-ställ. Anledningen är inte att jag gett upp hoppet (helt...), men OM jag någonsin skaffar en hoj igen så blir det nog en custom-hoj.

Den här är inte helt fel...

image85

I morgon är det dax för en ny sväng till stan och lassarusket. Men den här gången får Kim åka (jag är fullt upptagen med att sitta och surfa här...). Ringde in till allergimottagningen i morse för att kolla hur vi ska medicinera Nellies pollenallergi som med all säkerhet visar sig snart. Dom tyckte att vi skulle komma in och träffa läkare igen eftersom hon är så liten. Tveksamt dock om det fanns någon tid överhuvudtaget - men vips så hade hon tid i morgon.
Undrar om jag måste köra tröskverket 744 till jobbet i morgon.... :(

Ha det så gott i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Ha en riktigt bra Valborg!!!


Kram Katarina

2008-04-29 @ 19:02:07
Postat av: Anonym

Tack detsamma! Ta´t lugnt med raketerna!

2008-04-30 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback