The choisen one.....

Har haft sällskap en stund i butiken, närmare bestämt bra precis en timme. Det var Javes speciellt utvalde, Världens konung som numera arbetar som världspolis. Ett arbete som kräver en hel del... Jag fick höra både det ena och det andra som jag tidigare bara hört genom hörsägen. Troligen blir han så småningom chef över alla poliser (håll i hatten Mike!) och det kommer att hända en hel del enligt hans planer.
Jag tycker dock att jag varit en god människa och på ett sansat sätt "mmmm-at" till hans utsvävningar. Att citera honom eller att återge vissa händelser låter jag bli. Ni får väl själva prata med honom någon gång (när ni har gott om tid...).

I vissa resonemang kan man faktiskt tycka att han har en poäng, men det spårar liksom ur, fullkomligt....
Tack och lov verkar han trots allt ha ett gott hjärta och jag känner mig inte rädd för honom. Vilket man kanske borde med alla de visioner han har.... Nåja, han fördrev min tid en stund i alla fall.

Strax innan han gick dök det upp en annan "filur" (finns det gott om såna i Bispan??). Hon visade sig oxå vara väldans trevlig. Tack för det!

När jag öppnade mejlen i morse så fann jag ett trevligt meddelande som avslutades "P.S Jag har lite Åsa Roos abstinens". Det var kul tycker jag!

Nä, nu ska jag greja lite. Vi ses igen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Spännande ställe du har hamnat på!

Postat av: Åsa

Jodu.... och än lär jag inte sett alla filurer...:)

2008-04-16 @ 13:26:18
Postat av: beritdolores

Hej !
Du verkar ha roliga filurer hos dig...hoppas att det kommer att gå bra för dig på ditt nya ställe...
Ha det så bra från
Berit

2008-04-16 @ 13:58:38
Postat av: Anonym

Tack Berit!
Och jag hoppas att det dyker upp filurer från Hammar'n så småningom oxå... =)

2008-04-16 @ 14:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback