Vars fäen e alla idag?

Hmmm... på nåt vis känner jag igen det här.... Inte en kotte nästan så långt ögat når alltså... Men visst måste det även komma heldöda dagar även här, men det är förbajjat trist! Tur man har polarn HP Compaq att umgås med.

Skulle vara najsigt att få se lite bilder från kalajset i helgen. Men det dyker nog upp så småningom. (Ok, det gjorde visst susen att skriva lite, för nyss var det in en kund....)

Det är underbart väder ute. Jag har faktiskt ställt upp dörren. När man sitter inne (??) så här så är det väl på vippen för kallt, men jag tar det en stund.... Möjligen inte jättebra eftersom jag hade ont i halsen i morse...

I morgon kväll är det dansuppvisning. Tuva och alla barnen på skolan har gått danskurser och resultatet ska visas. Antar att vi kan vara där en stund, men inte hela tiden, för det håller på till 21:30 tror jag. Då sover ju barnen. Och kanske jag med....
Har börjat med en otroligt dum ovana att ligga vaken på nätterna.... Fan, då ska man väl sova???

Nä, kanske jag måste dra igen dörren i alla fall....

P.S Fick hem flera "by Myhr"-mössor idag!

Hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Vi ska också på dansavslutningen imorgon. Och för att svara på frågan i rubriken: Jobbajobbajobba....

Postat av: Malin

Hej kompis.
Du får ta med en badenbaden så du kan sola lite mellan kundruscherna (stavning ok???)
Kramisar

2008-04-23 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback