Blött, blött, blött...

Nu är jag less på regnet. Det är ju knappt något uppehåll i ösandet. Tur att det finns regnställ. Och sen köpte jag ett par Craft-värmeställ-långkalsonger (typ!) på KM's rea. Hade chansen tidigare att köpa en sån tröja oxå, men gjorde det tyvärr inte.
Stackers Diesel är numera konstant blöt eftersom han knappt torkar emellan prommisarna. Körde hårtorken på honom i dag. Det var inte alltför populärt...

Men URK! Vad är det på tv:n??? Feta brudar som ska ändra diet med hjälp av någon, åsså filmar dom det hela. Nyss var dom på dass och målet var att bajsa, sen visades "resultatet" i tv-bilden... Men HALLÅ?????

Ja, från det ena till det andra... Tuvalisa följer gärna med mig till Stockholm och jag är överlycklig. Nu känns det hela riktigt trevligt faktiskt. Vi åker tåg från Sundsvall på tisdags morgon, bor på hotell och åker hem på onsdag förmiddag. Faktum är att det kostar lika mycket som om jag hade tagit flyget t o r. Nu kan vi ju passa på att ha en liten stund för oss själva och när eländet (läs läkarbesöket) är överstökat så ska vi käka gott på restaurang. På kvällen ska vi nog mysa på hotellrummet och käka snacks! Låter inte helt fel va?!
Tuva får vänta på mig när jag går in till doktorn och jag har lovat att köpa en Kalle Anka-pocket. Då försvinner hon in i serietidningarnas värld och VIPS så är jag klar:)

Har jag förresten berättat om när Tuva frågade om vilken mat det var häromdagen?
-Fisk, svarade jag.
-Vaddå för fisk?
-Sej.
-VADDÅ för fisk?
-SEJ!
-Jamen, jag har ju sagt - vad blir det för fisk????

Nu längtar jag efter att få plocka lingon...

http://www.myra.nu/myraSG-989.jpg

Hoppas ni mår bra, trots regnet... Förresten, jag tror att det kunde varit värre...
Kolla in Snygg-E's mobilblogg ... Jag har i alla fall inte pröjsat för "mitt" regn....:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha ha - det där med sejen var kul!!!



Kram, lycka till i Stockholm i alla fall!!

Postat av: Maggan

Nu håller jag på att få abstinens igen...

Tittar över under helgen! Kjam!!

Ps, anade jag rätt att "nån" kanske behövde lite hårfärg, typ...? Ds.

2008-08-29 @ 13:04:02
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jannike - Tack, och kram tillbaka!



Maggan - Ja, vi ses kanske idag??!! Och, ja... det bor en gråhårig käring här... Men det är ingen panik direkt...

Kram!

2008-08-30 @ 08:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback