Flygfän!!!

Eller flygfan... I dag fick jag två stycken i ögat, varav en var "orange-kladdig". Urk!
Det fullkomligt kryllar av äckliga flygfän i luften. Var kommer dom ifrån? Och var är alla hungriga fåglar?

Sitter och fixar med ridklubbens nya hemsida. Just precis nu blev det nåt fel. Verkar vara krångel från hemsidan och inte mig... Ska prova igen om en stund. Vore ju kul om man kunde få till den så att den går att göra officiell nån gång...
Nä, verkar vara nåt knas med att lägga in bilder. Suck, när jag äntligen tar mig tid att greja...

I dag har jag varit på jobbintervju. Tyckte att det kändes bra. Får väl höra nåt till veckan tror jag. Håll tuttarna!!!

Huj, vad mörkt det är ute. Blir ju mörkare och mörkare på kvällarna nu. Trist tycker jag, men man kommer ju ut oavsett väder och årstid nu när man har hund. Det är bra! Apropå det så är det snart dax för kvällsprommisen....

I morgon blir det nog en sväng till BRK igen. Blir det ingen fler än jag så får jag väl roa mig med lite agility-träning igen. Eller rättare sagt, Diesel får roa sig...

Jaha, då har jag skrivit lite strunt igen då. Verkar inte vara alltför intressant dravel jag printar ner - med tanke på fåtalet kommentarer... Nåja, jag överlever ändå!

kram!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Du är utmanad!

Postat av: Maggan

Jag håller i alla fall mina tuttar för att jobbet blir ditt!! Kram!

2008-08-27 @ 05:18:59
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

Heeej. Vet inte om jag kikat in "olovanes". Men det är iallafall roligt att kunna kika in hos dej. Va roligt att du skaffat hund! Kanske ses vi på klubben någon gång. Jag tränar också lite agility. Vi gick en kurs i fjol som var väldigt givande.



Ha de bra!

2008-08-27 @ 07:39:15
Postat av: Åsa

Jannike - Vad kan det vara tro... Ska kika alldeles strax.



Maggan - Tack! (Du tror inte att dina elever tycker att du beter dig konstigt då...?)



Ulrika - Hej! Kul att höra ifrån dig! Självklart är det skoj att du kikar in här. Jag hoppas det blir någon fler agilitykurs framöver.



Kram på er!

2008-08-27 @ 10:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback