Godmorgon!

Nu är vi alla uppe ur de stenhårda sängarna. Nåja, det överlever vi väl - åtminstone i två nätter. Kusin Axel klev faktiskt upp före Brellan! Nu är det frukost för de två största kusinerna. En exklusiv frukost bestående av gårdagens spagetti och köttfärssås. Det blir så när man är så hungrig att man skakar... :)

Malla W med W (!) är oxå här så igår hade vi samling här i "storstugan". I dag väntar som sagt djurparken. Fortfarande oklart om jag kan gå in. Kanske får Diesel sitta i buren i bilen en stund.

(Åhå, nu fick jag lite spagetti-rester av Tuvis! Jodå, jag är oxå hungrig när jag känner efter....)

I kväll har vi gratis aktiviteter i Kåta byn.... (nä, nä Jannike.... Tänkt inte såååå. Tänk same-hus !!!)
Man kan paddla kanot, fiska eller låghöjds-bana. Sen finns det lite mera som klättervägg, höghöjdsbana, m.m som man kan prova på om man pyntar några slantar.

Nu ska jag koncentrera mig på spagettin! (Bäst det, annars stoppar jag väl den i öronen....)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jannike

HA HA HA HA - dåre där!! Nu är jag riktigt på tura oxå så så skräder jag inte orden! du är galen men jag gillar dig skarpt änddå!!!



Krammm!!!!

Postat av: Åsa

Det kanske är därför du gillar mig?! För att vi är galna båda två... (Och kanske för att du är på tura...!)

Kram!

2008-08-10 @ 09:17:15
Postat av: Jannike

Jaaaa - det kan man fråga sig... VARFÖR egentligen?? Måste nog vara galen helt enkelt.... Ha HA!

2008-08-10 @ 10:53:00
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback