Guitar Hero !

I går kväll var jag en Guitar Hero! Eller...nä, det var jag inte. Men jag gjorde så gott jag kunde, och det var förbaskat skoj! Vi var bjudna till Calle, Nina och Angelica på middag. God mat, god dryck och jäkligt trevligt sällskap! Åsså guran på PSP då. Eftersom jag förmodligen är den enda vuxna människan i hela världen (nä, förresten, Kim oxå) som INTE spelat detta beryktade spel ännu så var det väl på tiden.
Nu har vi lyckan att ha spelet här hemma för vi fick låna det över helgen. Ska tjuvträna lite sen....:) ROCKA FETT!!



När jag kom hem i går kväll tyckte jag att pumpen i akvariet lät så högt. Så jag lyckades fixa att den lossnade helt, och fästena åkte ner till botten, etc. Så jag och Kim stod med armarna ner i akvariet och försökte fiska plastploppar missinatta.... Bra Åsa!

I morse var jag på en hyfsat tidig prommis med doggen. Helt plötsligt hör jag ett enormt fågelskrän men jag ser inga fåglar. Så plötsligt dyker det från berget upp massor med gäss. Måste ha varit kring 200 st. Dom flyger ganska lågt rakt över mig och Diesel och jag står bara och tittar upp (med förhoppningen att ingen gör nr 2 precis på mig...) och det var rätt facinerande att se! (Tuva sa att hon vaknade av fågelskränet.)

Gäsp.... Lite mera O'boy kanske... Eller ska jag slå till på en kopp kaffe? Många svåra val här i livet....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Marja

Jag tillhör &-så en av få som ej praktiserat dom färgglada knapparna. Jo, nu minns jag, sent på midsommarafton testade jag 1 gång... Kul som bara den!

Kram...

2008-08-30 @ 21:49:09
Postat av: Åsa

Ja, skitkul! Nu har jag lämnat tillbaka spelet, men jag hann med 2 omgångar (eller var det 3..?).

Måste nog inhandla ett spel framöver...

Kram!

2008-08-31 @ 14:18:03
Postat av: alias Kvasthilda

Du, jag har faktiskt inte heller spelat Guitar hero...

Förresten, jag vill minnas att vi skulle sitta och dricka vin ett gäng tjejer på en somrig gräsmatta. I morse fick jag skrapa is från vindrutan... men dagen var iof rätt somrig, det kanske inte är för sent än?

Postat av: Åsa

Ja, det hade väl varit trevligt med en vinkväll. Men från ord till handling är det långt ibland...:)

2008-09-02 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback